Veelgestelde vragen

We helpen je graag verder!

Veelgestelde Vragen:
  • Alle bestellingen geplaatst vóór 16u00 (ma-vrij) worden dezelfde dag verzonden naar belgie
  • Alle bestellingen geplaatst vóór 14u00 (ma-vrij) worden dezelfde dag verzonden naar Nederland of de rest van Europa
  • Bestellingen geplaatst op zaterdag en zondag worden op maandag verzonden.

Reken op een gemiddelde levertijd van 1 tot 3 werkdagen voor zowel Nederland als België.

De levertijd voor de rest van Europa is dit 2 tot 4 werkdagen.

Leveringen buiten Europa (bv. USA) hebben een levertijd van 3 tot 9 werkdagen.

 

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Voor wij je bestelling verzenden ontvang je een e-mail met een trackingscode. Aan de hand van deze trackingscode kan je gemakkelijk jouw bestelling volgen. Er zijn meerdere websites om trackingscodes op te volgen - https://parcelsapp.com/ - is hier een voorbeeld van. Met een klik op de link en je trackingscode bij de hand vind je je pakketje zo terug! Heb je geen mail ontvangen? Check zeker je spambox. Meestal ontvang je je trackingscode binnen 24 uur. Het kan soms wel tot 48 uur duren eer je je trackingscode ontvangt. 

  

 

Hoe zit het met de verzendkosten?

Alle bestellingen voor klanten binnen de EU met een bestelbedrag vanaf €50 zijn vrij van verzendkosten.
Voor bestellingen met een bestelbedrag onder €50 rekenen wij een verzendkost van:

€4.95 voor België

€8,95 voor Nederland

€11,95 voor Duitland of Luxemburg

€14,95 voor Frankrijk

€34,95 voor de rest van Europa

€54,95 voor USA - United States of America

€62,95 voor de rest van de Wereld

 

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja! Wij bieden een gratis retour service! Je kan tot 14 dagen na het ontvangen van je bestelling zonder opgave van reden je bestelling, of een gedeelte hiervan retourneren. Ook is het mogelijk om je bestelde producten om te ruilen voor andere producten die wij aanbieden.

Om een retouraanvraag te doen verwijzen we je graag door naar onze pagina "ruilen en retourneren". Hier vind je een complete uitleg over het proces om je bestelling te retourneren. Helemaal onderaan de pagina vind je een link terug met het retourformulier.

Je kan ook rechtstreeks een mailtje sturen naar onze klantendienst als je wilt retourneren, dan helpen wij je van A tot Z verder

Is er simpelweg iets niet duidelijk i.v.m. jou bestelling? Dan verwijzen we je ook graag door naar onze klantendienst, onze medewerkers staan dagelijks voor jou klaar!

klantendienst123winkel@outlook.com.

 

 

Heb ik garantie op mijn bestelling?

Ja, wij bieden 2 jaar garantie op al onze producten!